УКРАЇНСЬКА МОВА
ВИДИ КОНТРОЛЬНИХ
РОБІТ
Форми
контролю
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|||||
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
II
|
І
|
II
|
І
|
II
|
|
Контрольні роботи(тести)
|
4
|
4
|
3
|
3
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Контрольний
диктант
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
К.твір
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
К.переказ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
К.аудіюв.
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
К.чит.мовчки
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
К.чит.
вголос
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
Діалог
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
У.твір
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
У.перек.
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-
|
1
|
-індивідуально
один раз на рік без дати К.Р.(т) -15-20
хв.+К.а чи К.ч.м.
© - зошит
1 раз на місяць
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
ВИДИ
КОНТРОЛЬНИХ РОБІТ/обов’язкові/
Вид
контролю
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
|||||
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
|
Контрольна
робота
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Контрольний
класний твір
|
-
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
ПЧ
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
2
|
1
|
1
|
Контрольний
домашній твір
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
1
|
РМ-2 на
семестр/у+п/
Зошит –
щомісячно
Можливі види
контрольних робіт:
- тест;
- відповіді на запитання;
- контрольний літературний диктант;
- анкета головного героя;
- комбінована контрольна робота тощо;
- письмові контрольні твори.
Можливі види
контрольних робіт із розвитку мовлення:
- складання оповідання (казки) за прислів'ям;
- добір прислів'їв, крилатих виразів, фразеологічних зворотів, що виражають головну ідею твору;
- введення власних описів в інтер'єр, портрет, пейзаж у вже існуючому творі;
- усний переказ оповідання, епізоду твору;
- твір-характеристика персонажа;
- написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом;
- написання вітального слова на честь літературного героя, автора тощо;
- твір-опис за картиною;
- складання тез літературно-критичної статті (параграфа підручника);
- підготовка проекту (з можливим використанням мультимедійних технологій) - індивідуального чи колективного -з метою представлення життєвого і творчого шляху, естетичних уподобань письменника тощо;
-
складання
анкети головного героя, цитатних
характеристик,конспекту, рецензії,
анотації;
-
написання реферату;
-
ідейно-художній
аналіз поетичного чи прозового твору;
-
написання
листа авторові улюбленої книжки;
-
інсценізація
твору (конкурс на кращу інсценізацію
уривка
твору)
тощо.
Погоджено.
Затверджено.
Заступник
директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№ |
дата
|
тема
|
примітки
|
01.09
|
Вступ.Значення мови
в житті суспільства.Українська мова
– державна мова України.
|
||
02.09
|
РМ Загальне уявлення про спілкування та мовлення.Види мовленнєвої діяльності:аудіювання, читання, говоріння, письмо.Навчальне аудіювання. | ||
05.09
|
ПОВТОРЕННЯ
ВИВЧЕНОГО В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Частини
мови.Основні способи їх розпізнавання.
|
||
Іменник.
|
таблиця,
картки
|
||
06.09
|
Прикметник.Голосні у
відмінкових закінченнях
прикметників.Правопис прикметників.
|
таблиця
|
|
08.09
|
РМ Адресат мовлення,
монологічне і діалогічне мовлення.Основні
правила спілкування.Створення діалогів.
|
||
09.09
|
Займенник.Особові
займенники.
|
таблиця
|
|
13.09
|
Числівник.
|
таблиця
|
|
15.09
|
РМ Усний докладний
переказ.Вимоги до мовлення.
|
||
16.09
|
Дієслово.Неозначена
форма дієслова.І і ІІ дієвідміни.правопис
дієслів.Не з дієсловами.Правопис –шся,
-ться в кінці дієслів.
|
таблиця
|
|
19.09
|
Прислівник.Правопис
вивчених прислівників.
|
таблиця
|
|
20.09
|
Прийменник.Написання
окремо прийменників з іншими частинами
мови.Сполучник.
|
таблиця
|
|
22.09
|
Контрольна робота №1.
|
||
23.09
|
ПОНЯТТЯ
ПРО ТЕКСТ
Текст і його ознаки.Тема
й головна думка.Поділ тексту на
абзаци.Тематичне речення в мікротемі.
|
||
27.09
|
Мовні засоби зв’язку
речень у тексті
|
||
29.09
|
РМ Докладний переказ
тексту/п/.
|
||
30.09
|
Відоме і нове в реченнях
тексту.
|
||
18-
19. |
03.10-04.10
|
Поняття про розмовний, науковий, художній, офіційно-діловий та публіцистичний стан мовлення. | |
6.10
|
РМ Стилістична помилка(пр.) Докладний переказ тексту наукового стилю/у/ | ||
07.10
|
Типи мовлення
(повторення).Особливості будови
розповіді.
|
||
11.10
|
Контрольна робота №2.
|
||
13.10
|
СИНТАКСИС
. ПУНКТУАЦІЯ
Словосполучення.Відмінність
словосполучення від слова, його форми
та речення.Головне і залежне слово у
словосполученні.Словосполучення
лексичні та фразеологічні(практично).Граматична
помилка, її умовне позначення(практично)
|
таблиця
|
|
14.10
|
РМ Докладний переказ
розповідного тексту/у/.
|
||
17.10
|
РМ Докладний переказ
розповідного тексту/п/.
|
||
18.10
|
Речення.Граматична
основа речення.Речення з одним головним
членом(заг.озн.)
|
таблиця
|
|
20.10
|
Види речень за метою висловлювання.Окличні речення. Розділові знаки в кінці речень(повт.)Пунктуаційна помилка та її умовне позначення(практ.) |
картки
|
|
21.10
|
РМ Види помилокРобота
над виправленням помилок, допущених
у переказі.
|
||
01.11
|
РМ Особливості побудови
опису предмета.
|
||
03.11
|
Другорядні члени
речення:додаток,означення,
обставина.Способи їхнього вираження
різними частинами мови.
|
таблиця
|
|
04.11
|
Другорядні члени речення:додаток,означення, обставина. Способи їхнього вираження різними частинами мови. | ||
07.11
|
РМ Докладний переказ
з елементами опису предмета/у/
|
||
08.11
|
Контрольна робота№3.КЧМ
|
||
10.11
|
ОДНОРІДНІ
ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
Речення з однорідними
членами речення(без сполучників та
зі сполучниками а, але, і).Кома між
однорідними членами.
|
||
35-
36. |
11.11-
15.11
|
Узагальнююче слово
при однорідних членах речення.Двокрапка
і тире при узагальнюючому слові.
|
|
17.11
|
РМ Докладний переказ(у)
|
||
18.11
|
РМ Докладний переказ(п)
|
||
39-
40 |
21.11
|
Звертання.Розділові
знаки при звертанні.Кличний відмінок.
|
|
22.11
|
Вставні слова.Ознайомлення
з найуживанішими вставними
словами(практ.)Виділення їх на письмі
комами.
|
картки
|
|
24.11
|
РМ Лист.Адреса.
|
||
43-
44. |
25.11-
29.11
|
РМ Контрольний докладний
переказ тексту розп. Х-ру з елементами
опису предмета/п/.
|
|
01.12
|
СКЛАДНЕ
РЕЧЕННЯ
Складне речення із
сполучниковим та безсполучниковим
зв’язком.
|
таблиця,
картки
|
|
02.12
|
Кома між частинами
складного речення.
|
||
07.12
|
РМ Аналіз контрольного
переказу.
|
||
09.12
|
Контрольна робота№4.
|
||
13.12
|
ПРЯМА
МОВА.ДІАЛОГ
Пряма мова.Розділові
знаки при прямій мові.
|
||
15.12-
16.12
|
Тренувальні вправи.
|
||
51-
52.
|
19.12
|
Діалог. Тире при
діалозі.
|
|
20.12
|
РМ Вибірковий переказ
тексту, що містить опис предмета/у/
|
||
22.12
|
РМ
|
||
23.12
|
Контрольний диктант
|
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
5
клас
Погоджено.
Затверджено.
Заступник
директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№
уроку
|
дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітка
|
1.
|
02.09
|
Вступ
Слово
в житті людини. Краса світу і людської
душі в і художньому слові. Художня
література як мистецтво слова. Види
мистецтва. Види мистецтва. Види
мистецтва. Взаємозв'язок літератури
та інших видів |мистецтва.
|
|
2.
|
07.09
|
Початок словесного мистецтва
- фольклор і літописи. Образне слово
- першоелемент літератури.
|
|
3
|
09.09
|
Світ
Фантазії, мудрості.
Первісні
уявлення про всесвіт і людину, реальні
та фантастичні елементи людської
поведінки, добро і зло. Поняття про
міф і легенду. «Про створення землі».
Роль і місце реального і фантастичного
у житті. «Чому буває сумне сонце?»,
«Про зоряний Віз».
|
|
4.
|
14.09
|
«Про
вітер», «Про вогонь», «Про дощ».
|
|
5.
|
16.09
|
«Чому
пес живе коло людини?», «Даждьбог».
|
|
6.
|
21.09
|
РЗМ
Переказ епізодів міфів і легенд.
|
|
7.
|
23.09
|
Поняття
про народну казку. Тематика.
Різновиди.Побудова.
Казка
«Про правду і кривду».
|
|
8.
|
28.09
|
Казка
«Мудра дівчина». Характеристика
казкових героїв.
|
|
9.
|
30.09
|
Казка
«Про жар-птицю та вовка»
|
|
10.
|
05.10
|
Казка
«Красний Іванко і закляте місто».
Аналіз реального і фантастичного
в казках.
|
|
11.
|
07.10
|
Урок
виразного читання народних казок.
|
|
12.
|
12.10
|
Контрольна
робота №1
|
|
13.
|
14.10
|
Дитинство
І.Франка. І.Франко - казкар. Збірка
«Коли ще звірі говорили».
|
портрет
|
14.
|
19.10
|
Особливості
літературної казки, її відмінність
від народної,
інтонація читання. І.Франко «Фарбований
1 Лис».
|
|
15.
|
21.10
|
Зміст
казки «Фарбований Лис». Головні та
другорядні персонажі.
Мова автора і мова дійових осіб. Образ
Лиса,
риси його характеру.
|
|
16
|
02.11
|
РЗМ
Складання простого плану./п/
|
|
17.
|
04.11
|
ЛРК
Вступ. Мета. Завдання спецкурсу.
Становлення обласної письменницької
організації.
|
|
18
|
09.11
|
Василь
Королів-Старий «Хуха - Моховинка».
Аналіз зовнішності
казкових істот. Поняття про портрет.
|
|
19.
|
11.11
|
ПЧ
Василь Королів - Старий «Потерчата».
|
|
20.
|
16.11
|
Іван
Липа «Близнята».Висока ідейність,
естетика,
народна мораль та етика. Умовна,
вигадана ситуація.
|
|
21
|
18.11
|
Дарунок
Долі та вміння ним скористатися як
основна думка казки. Поняття про
прозову мову.
|
|
22.
|
23.11
|
Василь
Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон».
Казкова історія і сучасне життя.
|
портрет
|
23.
|
25.11
|
Висловлення
особистого ставлення до зображуваного.
ТЛ Поняття
про віршовану мову, риму, строфу.
|
|
24.
|
30.11
|
РЗМ
Стисла характеристика персонажа/у/
|
|
25.
|
02.12
|
Контрольна
робота №2
|
|
26.
|
07.12
|
Загадка
як вид усної народної творчості. Види
загадок.
|
|
27.
|
09.12
|
Художні
засоби у загадках. Математичні загадки.
ТЛ Метафора.
|
|
28-
29.
|
14.12-
16.12
|
Л.
Глібов «Химерний маленький», «Що за
птиця?», «Хто
розмовляє», «Хто сестра і брат?»,
«Квіткове весілля».
|
портрет
|
30.
|
21.12
|
РЗМ
Відповідь на запитання.
|
|
31
|
23.12
|
Контрольна
робота №3
|
Вивчити
напам’ять:
Кілька
загадок(на вибір)
Прислів’я
і приказки(20 на вибір)
7 КЛАС
Погоджено.
Затверджено.
Заступник
директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№
уроку
|
дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітка
|
01.09
|
Вступ.
Художній твір як явище мистецтва,
новий ірреальний світ, створений
письменником.
|
||
05.09
|
ПЧ
А.Кащенко
«Над Козацьким порогом».
|
портрет
|
|
08.09
|
ІЗ ПІСЕННИХ СКАРБІВ
Соціально-
побутові пісні(2). Жанрово-тематичне
розмаїття
пісень. Чумацька пісня «Ой у степу
криниченька».
|
||
12.09
|
Трагічний і
героїчний пафос козацьких пісень «Ой
на горі та женці жнуть».
|
||
15.09
|
Жартівливі
коломийки - «перлини розсипаного
намиста».
|
||
19.09
|
РЗМ. Твір про роль
української народної пісні в
житті українського народу.(у)
|
||
22.09
|
ЛРК.« Рідна мати
моя...»( за творчістю [В.Л.
Пальохи).
|
||
26.09
|
Контрольна
робота №1
|
||
29.09
|
ПРО ДАЛЕКІ МИНУЛІ ЧАСИ
І.Я.
Франко. Короткі відомості про митця.
«Захар Беркут». Історична основа
твору. Т.Л. Історична повість, сюжет.
|
портрет
|
|
03.10
|
Я.
Франко. «Захар Беркут». Змалювання
героїчної боротьби русичів проти
монголо-I
татарських
нападників.
|
||
06.10
|
І.Я.
Франко. «Захар Беркут». Патріотичний
мотив, його зв'язок із розгортанням
сюжету. Характеристика образів Максима,
Мирослави
|
||
10.10
|
11.Я.
Франко. «Захар Беркут». Характеристика
образу
Тугара Вовка.
|
||
13.10
|
І.Я. Франко. «Захар
Беркут». Характеристика образу
Захара Беркута.
|
||
17.10
|
РЗМ
Твір-характеристика персонажа твору(п)
|
||
20.10
|
Т.Г.Шевченко.
Творче життя поета. «Мені тринадцятий
минало» Зміна емоційного стану
незахищеної
дитячої душі у великому і складному
світі.
|
портрет
|
|
31.10
|
Т.Г.Шевченко.
«Тополя».Романтична ідея незнищенності
справжнього кохання, краси, вірності.
Т. Л.Балада, романтичний пейзаж, мотив
у художньому творі, прийоми контрасту,
метаморфози, ідея.
|
||
03.11
|
Т.Г.Шевченко.
«Заповіт» - твір, що єднає минуле,
теперішнє і майбутнє
|
||
07.11
|
А.
Чайковський. Коротко про митця. «За
сестрою».Відтворення історичних
подій з позиції гуманізму. ТЛ.Героїко
-романтична повість, романтичний
герой, композиція.
|
||
10.11
|
А.
Чайковський. «За сестрою». Напружений
динамічний
сюжет героїко – романтичної повісті.
|
||
14.11
|
Благородство,
відповідальність, мужність, вірність,
життєлюбство
запорозьких козаків.Характеристика
образу Павлуся.
|
||
17.11
|
Контрольна робота №2
|
||
21.11
|
М.Стельмах
Автобіографічна повість про дитинство
«Гуси-лебеді летять». Т Л
Автобіографічний
твір, символ.
|
портрет
|
|
24.11
|
М.Стельмах.
«Гуси-лебеді летять». Єдність
світу природи і світу дитячої душі.
|
||
26.11
|
М.Стельмах.
«Гуси-лебеді летять».3вичаї, традиції
українців у творі.
|
||
01.12
|
М.Стельмах.
«Гуси-лебеді летять». Символ образу
гусей - лебедів. Інші образи твору(дід,
батьки, подружка Люба). Об раз Михайлика.
|
||
05.12
|
Г.Тютюнник.
Коротко про письменника. «Климко».!
денний зміст твору. Т.Л. Художня
деталь.
|
||
08.12
08.12
|
Г.Тютюнник.
«Климко». Воєнне дитинство в повісті.
|
||
12.12
|
Г.Тютюнник.
«Климко».Особисте життя
автора
і сюжет твору.
|
||
15.12
|
Г.Тютюнник.
«Климко».Морально-етичні уроки
доброти, чуйності, турботи про рідних.
Характеристика
образу Климка.
|
||
30. |
19.12
|
РЗМ. Контрольний твір за
повістю Г.Тютюнника «Климко».
|
|
31.
|
22.12
|
Контрольна
робота №3
|
Вивчити
напам’ять:
2
пісні (на вибір)
«Заповіт»
Українська
мова
8 клас
Погоджено.
Затверджено.
Заступник
директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№ уроку
|
дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітка
|
01.09
|
Вступ. Мова -
найважливіший засіб спілкування,
пізнання, впливу.
|
||
06.09
|
ПОВТОРЕННЯ
ТА УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО, ПУНКТУАЦІЯ
Словосполучення
і речення. Члени речення( у тому числі
однорідні); звертання, вставні слова.
Розділові знаки у реченнях із однорідними
членами, звертаннями,
вставними
словами.
|
таблиця
|
|
08.09
|
РЗМ.
Повторення відомостей про мовлення,
текст, стилі і типи мовлення. Різновиди
аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне,
критичне.
|
||
13.09
|
Просте
і складне речення. Пряма мова і діалог.
Розділові знаки у простому і складному
реченнях, у реченнях із прямою мовою,
при діалозі.
|
таблиця
|
|
15.09
|
СИНТАКСИС.
ПУНКТУАЦІЯ
Словосполучення.
Будова і види словосполучень за
способами вираження головного слова
|
таблиця
|
|
20.09
|
Речення.
Види речень за метою висловлювання;
окличні речення(повт.) Розділові знаки
в кінці речення(повт.)
|
таблиця
|
|
22.09
|
РЗМ. Особливості
побудови опису місцевості. Стислий
переказ тексту з елементами опису
місцевості в худ. ст.(у)
|
||
27.09 |
РЗМ
Контрольний стислий переказ тексту
з елементами опису місцевості в худ.
ст.(п)
|
||
29.09
|
Речення
прості і складні (повтор.); двоскладні
й односкладні.
|
||
04.10
|
Порядок
слів у реченні. Логічний наголос.
|
||
06.10
|
Контрольна
робота №1(т) КЧМ
|
||
11.10
|
ПРОСТЕ
РЕЧЕННЯ. ДВОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
Підмет
- головний член речення. Способи
вираження
підмета.
|
картки,
таблиця
|
|
13.10
|
РЗМ.
Вибірковий переказ розпов. тексту з
елементами опису
місцевості в публіцистичному стилі.
(п)
|
таблиця
|
|
18.10
|
Присудок
- головний член речення. Простий і
складений
присудок(іменний,
дієслівний)
|
таблиця
|
|
20.10
|
Тире
між підметом і присудком.
|
||
01.11
|
РЗМ. Стислий переказ
тексту публіцистичного стилю (у)
|
||
03.11
|
Означення,
додаток і обставина як другорядні
члени речення
(повтор.)
|
таблиця
|
|
08.11
|
Прикладка як
різновид означення.
|
||
10.11
|
Написання
непоширених прикладок через дефіс.
Прикладки,
що беруться в лапки
|
||
15.11
|
Види
обставин за значенням.
|
таблиця
|
|
17.11
|
РЗМ.
Конспектування; тематичні виписки.
|
||
22.11
|
Порівняльний
зворот. Виділення порівняльних зворотів
комами.
|
||
24.11
|
РЗМ. Особливості
побудови памяток історії і культури.
Твір -
опис місцевості(вулиці чи міста) або
пам'ятки історії і культури на основі
особист. спостер. і враж. в худ. ст.(у)
Порівняльний
зворот. Виділення порівняльних зворотів
комами.
Порівняльний
зворот. Виділення порівняльних зворотів
комами.
Порівняльний
зворот. Виділення порівняльних зворотів
комами.
|
||
29.11
|
РЗМ. Контрольний твір - опис місцевості(вулиці чи міста) або пам'ятки історії і культури на основі особист. спостер. і враж. в худ. ст.(п) | ||
01.12
|
Контрольна
робота №2(т)
|
||
06.12
|
ОДНОСКЛАДНІ
РЕЧЕННЯ. НЕПОВНІ РЕЧЕННЯ
Означено - особові
речення.
|
таблиця, картки
|
|
08.12
|
Узагальнено
- особові речення. Неозначено - особові
речення.
|
таблиця
|
|
13.12
|
Безособові речення. Називні
речення.
Повні й неповні речення.
|
таблиця, картки
|
|
15.12
|
Повні
й неповні речення.
|
таблиця
|
|
20.12
|
Тире
в неповних реченнях.
|
картки
|
|
22.12
|
Контрольний
диктант
|
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
8
КЛАС
Погоджено.
Затверджено.
Заступник директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№ уроку
|
дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітка
|
05.09
|
Вступ.
Художня література як одна з форм
духовної діяльності людини. Функції
художньої літератури. Багатозначність
художнього образу. Різновиди образів.
Аналіз художнього твору.
Т. Л. Поглиблення понять про художній
образ, художній твір.
|
||
07.09
|
УСНА
НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ
Українські
історичні пісні
Пісні
про звитяжну боротьбу козаків з
турецько-татарськими нападниками(
«Зажурилась Україна», «Та, ой, як
крикнув же козак Сірко»).
|
||
12.09
|
Пісні про боротьбу
проти соціального та національного
гніту( «Ой Морозе,Морозенку», «Максим
козак Залізняк»).
|
||
14.09
|
«Чи
не той Хміль», «За Сибіром сонце
сходить».Образи історичних осіб,
лицарів-оборонців рідної землі,
створені народною уявою.
|
||
19.09
|
Пісні Марусі Чурай.
«Засвіт встали козаченьки»*, «Віють
вітри, віють буйні», «Ой не ходи,
Грицю...» . Легендарна поетеса з Полтави.
Трагічна історія її життя. Пісні, що
стали народними. їхня популярність,
фольклорна основа, народнопоетичні
образи.
|
||
21.09
|
РМ Підготовка
проекту «Маруся Чурай – легендарна
поетеса»/у/
|
||
26.09
|
ПЧ
|
||
28.09
|
ЛРК «Народила мене
українка»(за творами Г.Лютого).
|
||
03.10
|
Контрольна
робота №1.
|
||
05.10
|
УКРАЇНСЬКІ НАРОДНІ ДУМИ
Героїчний
епос українського народу. Різновиди
дум. Жанрова своєрідність, історична
основа, героїчний зміст дум. Т.Л. Думи
|
||
10.10
|
«Маруся
Богуславка».Специфічність поетичної
форми, ритму. Морально-етична
проблематика. Проблема вибору, душевна
роздвоєність
Марусі Богуславки між любов'ю до
рідної землі та становищем дружини
турецького вельможі.
|
||
12.10
|
«Маруся
Богуславка». Образ української
полонянки
Марусі.
|
||
17.10
|
РЗМСкладання
цитатної характеристики Марусі
Богуславки(п.)
|
||
19.10
|
«Буря на Чорному
морі». Символ гріхопадіння і порятунку
через усвідомлення покаяння.
|
||
02.11
|
З
ДАВНЬОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
«Слово
про похід
Ігорів». Давньоруська пам'ятка, перлина
українського ліро-епосу. Історична
основа «Слова...».
|
||
07.11
|
«Слово про похід Ігорів». Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. | ||
09.11
|
«Слово
про похід
Ігорів». Символічно-міфологічні образи
та їхнє значення. Фольклорні мотиви.
Мова поеми.
|
||
14.11
|
«Слово
про похід
Ігорів». Роль пейзажу в розгортанні
сюжету. Поетичність образу Ярославни.
|
||
16.11
|
Контрольний твір
|
||
21.11
|
Контрольна робота
№1.
|
||
23.11
|
СВІТ
УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ
Тарас Шевченко.
Викуп поета з неволі, причини його
покарання царем, арешт, перебування
в казематі, заслання. «Думи
мої, думи мої...» * |
портрет
|
|
28.11
|
Тарас
Шевченко. «Ой три шляхи широкії»
|
портрет
|
|
30.11
|
Тарас
Шевченко. «Мені
однаково, чи буду»*(з
циклу «В казематі»).
Т.Л.
Філософська лірика, силабо-тонічне
віршування(рими, стопи, віршований
розмір)
|
портрет
|
|
05.12
|
Тарас Шевченко.
«Минають дні, минають ночі».Роздуми
автора про власну долю, долю України,
плинність, скороминущість життя людини
на землі, про її долю.
|
портрет
|
|
07.12
|
І.
Франко. Короткі відомості про
письменника. «Іван Вишенський».
Історична правда
і художній вимисел у творі Проблема
морального вибору людини, її втеча
від неприйнятного буттєвого
світу.Т.Л.Історична поема.
|
портрет
|
|
12.12
|
Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. «Ви щасливі, пречистії зорі». «Давня весна». Тема гармонійного єднання людини з природою. | ||
14.12
|
Леся Українка.
«Хотіла б я піснею стати.. .»*
|
||
19.12
|
Леся Українка.
«Давня казка»(урив.)*. Ідея вільної
творчості, вільнолюбства людини.
Проблеми і мотиви.
|
||
21.12
|
Контрольна робота
№3.
|
Вивчити
напам’ять:
«Засвіт
встали козаченьки»
«Мені
однаково, чи буду»
«Думи
мої, думи мої...»(фрагмент)
«Хотіла б я піснею стати.. .»
«Давня
казка»(уривок)
УКРАЇНСЬКА
МОВА
9
КЛАС
Погоджено.
Затверджено.
Заступник директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№ уроку
|
дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітка
|
05.09
|
Вступ.
Розвиток української мови.
|
||
07.09
|
ПОВТОРЕННЯ
ВИВЧЕНОГО У 8 КЛАСІ
Просте неускладнене
й ускладнене речення.
|
||
12.09
|
РЗМ Повторення вивченого
про мовлення. Види мовленнєвої
діяльності(а., ч., г., п.) Різновиди
аудіювання. Вимоги до мовлення
|
||
14.09
|
Основні правила правопису.
Розділові знаки у простому реченні.
|
||
19.09
|
ПРЯМА І НЕПРЯМА МОВА
Пряма
і непряма мова як засоби передачі
чужої мови.
|
||
21.09
|
РЗМ Текст. Його основні
ознаки; стилі, типи мовлення. Стислий
переказ тексу публіцистичного стилю(у)
|
||
26.09
|
Речення з прямою мовою, їх
інтонація. Розділові знаки при прямій
мові.
|
||
28.09
|
Речення
з прямою мовою. Заміна прямої мови
непрямою.
|
||
03.10
|
Цитата
як спосіб передачі
чужої мови.Розділові знаки при цитатах.
|
||
05.10
|
Діалог.
Розділові знаки при
діалозі.
|
||
10.10
|
Контрольна
робота №1(т)КЧМ.
|
||
12.10
|
СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ І ЙОГО
ОЗНАКИ
Складне
речення без сполучників, з сурядним
і підрядним зв'язком.
|
таблиця
|
|
17.10
|
Складносурядне речення,
його будова і засоби зв'язку в ньому.
|
||
19.10
|
Смислові зв'язки
між частинами складносурядного
речення. Інтонація
складносурядного речення.
Розділові знаки
між частинами складносурядного
речення.
|
||
15-16.
|
02.11-07.11
|
РЗМ Контрольний докладний
переказ тексту
публіцистичного
стилю із творчим завданням(у, п)
|
|
09.11
|
Синоніміка складносурядних
речень з
різними сполучниками,
а також
складносурядного речення і простих
речень.
|
||
14.11
|
Контрольна робота
№2.(т)
|
||
16.11
|
СКЛАДНОПІДРЯДНЕ РЕЧЕННЯ
Складнопідрядне
речення, його будова і
засоби зв'язку в ньому. Інтонація.
|
таблиця
|
|
21.11
|
Розділові знаки
між головною і підрядною
частиною СПР.
|
||
23.11
|
Основні види СПР.
СПР з означальними
підрядними частинами.
|
||
28.11
|
РЗМ Вибірковий
переказ тексту наукового
стилю(п)
|
||
30.11
|
СПР з з'ясувальними підрядними
частинами
|
||
05.12
|
СПР з обставинними
підрядними
частинами(місця, часу, способу дії і
ступеня).
|
||
07.12
|
СПР з обставинними підрядними
частинами(порівняльними, причини,
мети).
|
||
12.12
|
СПР з обставинними
підрядними частинами(умови, наслідкові,
допустові).
|
||
14.12
|
РЗМ Ділові папери. Заява.
Автобіографія.
|
||
19.12
|
СПР з кількома підрядними
частинами. Розділові знаки у СПР з
кількома підрядними.
|
||
21.12
|
Контрольний диктант.
|
УКРАЇНСЬКА
ЛІТЕРАТУРА
Погоджено.
Затверджено.
Заступник директора:
Директор:
05.09.2011
05.09.2011
І
семестр
№ уроку
|
дата
|
Зміст
програмового матеріалу
|
Примітка
|
02.09
|
Вступ
Роль
і місце літератури в житті нації.
Розвиток літератури. Творча
індивідуальність
митця. Художній твір — нова естетична
дійсність, що «вбирає»
свій час і є носієм загальнолюдських
вартостей. Аналіз твору в історичному
та естетичному контекстах.
ТЛ:
аналіз художнього твору, контекст,
естетика.
|
||
06.09
|
УСНА НАРОДНА ТВОРЧІСТЬ
Процес
виникнення фольклору. Багатство
і розмаїття українського фольклору
(повторення і узагальнення вивченого).
Види родинно-побутових пісень
(про кохання, про сімейне
життя).Родинно-побутові пісні «Місяць
на небі,
зіроньки сяють», «Цвіте терен, цвіте
терен», «Сонце низенько, вечір
близенько», «В кінці греблі шумлять
верби».
|
||
09.09
|
Родинно-побутові
пісні «За городом качки пливуть»,
«Світи, світи, місяченьку», «Лугом
іду, коня веду» (на вибір).Культ
романтизованих почуттів,
сентиментальний пафос, традиційна
символіка. ТЛ: поглиблення знань з
поетики народної пісні. (2 нап.)
|
||
13.09
|
Українське весілля.
Весілля — один із провідних жанрів
родинно-обрядової творчості. Основні
етапи весілля та їхній пісенний
супровід. Весільні пісні: «До бору,
дружечки, до бору», «А брат сестрицю
та й розплітає», «Розвий, сосно, сімсот
квіток», «Летять галочки у три рядочки»,
«Ой матінко, та не гай мене» — (на
вибір). Естетична специфіка весільної
пісні як обрядової. Використання
елементів народної обрядовості у
творах українських письменників (Г.
Квітка-Основ'яненко, І. Котляревський,
Т. Шевченко, Марко Вовчок, П. Куліш, М.
Стельмах, У. Самчук та ін.).
|
||
16.09
|
Українські народні балади.
Тематичні та стильові особливості,
сюжет, герої українських балад.
Класифікація балад (легендарні,
історичні, сімейні, любовні та
ін.).«Бондарівна», «Ой летіла стріла»,
«Ой на горі вогонь горить», «Козака
несуть» ТЛ: балада.
|
||
20.09
|
ПЧ
|
||
23.09
|
Контрольна
робота №1.
|
||
27.09
|
ДАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Українська
середньовічна література XI—XV
ст.
Розвиток
писемності після хрещення Руси-України
(988 р.) Найдавніші рукописні книги
Київської Русі (Остромирове Євангеліє,
Ізборник Святослава), Перекладна
література. Біблія (фрагменти) Легенди:
про створення світу, про перших людей
Адама і Єву, про потоп на землі.
|
||
30.09
|
Легенди: про
Вавилонську вежу, про Мойсея. Десять
заповідей.
|
||
03.10
|
Притча
про блудного сина. Притча про сіяча.
Біблія — Святе письмо
(Старий і Новий Заповіти) і збірки літературних пам'яток (Книга Буття,Книга Псалмів, Пісня пісень). Біблійні книги в давній Україні: Псалтир(молитви), Євангелії (про Ісуса Христа), Апостол (про його учнів).Українські переклади Біблії (П. Куліш, І. Пулюй, І. Нечуй-Левицький, І.Огієнко, І. Огієнко, І. Хоменко та ін.). Використання біблійних тем, сюжетів, мотивів, образів у світовій та українській літературах
ТЛ:
поглиблення поняття про притчу.
І.
Хоменко та ін.). Використання біблійних
теї^сюжетів^моти-1 ТЛ:
поглиблення
поняття про притчу. .) ^^7
т^СА'.
$&*>.
^т^Г/^^*
|
||
07.10
|
РЗМ Добір
крилатих виразів із Біблії, що
висловлюють основну ідею твору .
|
||
10.10
|
Оригінальна
література княжої Руси-У країни.
Літописи як історико-художні
твори «Повість минулих літ» — історична
книга і збірка епічних 1
творів. Виникнення Києво-Печерського
монастиря.
|
||
14.10
|
Києво-Печерський
Патерик як пам'ятка житійної літератури,
місце його
укладання, головні герої. Зміст
оповідання про Прохора чорнорижця
|
||
17.10
|
Українська
література ренесансу і бароко
Роль
православних братств, Острозької та
Києво- Могилянської академій у розвитку
української культури, зокрема
книгодрукування. Перші
друковані книги в Україні (Буквар —
1574, Апостол— 1574, Біблія—
1581), Іван Вишенський — мислитель,
богослов, полеміст. ТЛ:
Ренесанс, бароко.
|
||
21.10
|
Історично-мемуарна проза
Загальні відомості
про козацькі літописи (Самовидця,Г.Грабянки,
С. Величка). «Історія
русів» (фрагменти)
анонімного
автора.
Політична і культурна історія України,
зображення національного і релігійного
гніту.
|
||
01.11
|
Поезія
Іван
Величковський.Фігурні (курйозні) вірші
(із рукописних книг«3егар
з полузегарком» і «Млеко»)Семен
Климовський. «Їхав козак за Дунай»
Зразок
давньої любовної лірики. Світова слава
пісні. ТЛ: фігурний (курйозний) вірш.
|
||
04.11
|
Драматургія
Час і місце побутування
шкільної драми, виконавці. «Владимир»
Ф. Прокоповича
- зразок шкільної драми. Роль
Києво-Могилянської
театрального дійства.
Автори і виконавці вертепу. Його
євангельська, різдвяна
й етнографічно-побутова основи.
Відродження вертепної традиції в наш
час. ТЛ:
шкільна драма, вертеп.
|
||
08.11
|
Григорій
Сковорода. Життя і творчість філософа,
просвітителя, поета. Його християнські
морально-етичні ідеали. «Байки
харківські», і «Бджола та
Шершень», «Собака і Вовк». Повчальний
характер і художні
особливості притч зб. «Байки харківські».
|
портрет
|
|
11.11
|
«Сад божественних
пісень», «Всякому
місту — звичай і права», «Dе
libertatе».
Біблійна основа творчості Г. Сковороди
та його філософські трактати, вчення
про самопізнання і «сродний труд».
«Вступні двері до християнської
добронравності», афоризми (наявні у
всій творчості). ТЛ:
афоризм.
|
||
15.11
|
Контрольна
робота №2.
|
||
18.11
|
НОВА
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Суспільно-їсторичні
обставини наприкінці XVIII
ст. Основні художні напрями
(класицизм, романтизм, початкові форми
реалізму). Бурлескна стильова течія.
Найвидатніші митці.
|
||
22.11
|
Творчість І. Котляревського - новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Іван Котляревський. Драматург і театральний діяч. «Енеїда» (скорочено). Історія створення «Енеїди». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в ній. Бурлескний гумор, народна українська мова. Утвердження народної моралі (картини пекла, раю) в дусі просвітительства. |
портрет
|
|
25.11
|
РЗМ Складання
цитатних характеристик(п)
|
||
29.11
|
Соціально-побутова
драма «Наталка Полтавка»
— перший твір нової
української драматургії, її довготривале
сценічне життя. Торжество народної
етики.
|
||
02.12
|
«Наталка
Полтавка». Наталка як
уособлення кращих рис української
жінки, що відстоює людську гідність, бореться за своє щастя. ТЛ: травестія, пародія, бурлеск, алюзія. Поглиблення знань про силабо- тонічне віршування.РЗМ. Домашній твір |
||
06.12
|
Григорій
Квітка-Основ'яненко.
Батько
української прози, один із перших у
Європі «творців людової
повісті» (І. Франко). Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло творів. «Маруся» — перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму. Головні персонажі твору — уособлення високих морально-етичних якостей простої людини. |
портрет
|
|
27 |
09.12
|
Григорій
Квітка-Основ'яненко. «Конотопська
відьма».
Картини
життя українського суспільства за
часів Великої Руїни в
«Конотопській відьмі». Іронія і сатира у ній, поєднання реалізму і фантастики. ТЛ: літературний напрям, течія, поняття просентименталізм, реалізм |
портрет
|
13.12
|
РЗМ
Контрольний твір.
|
||
16.12
|
ЛРК
Дивовижна скрипка
степової душі В.Діденка
|
||
20.12
|
Література
українського романтизму Поети-романтики
П. Гулак-Артемовський, «Рибалка», Є.
Гребінка, «Українська мелодія»,
М.
Костомаров, «Соловейко»,В.Забіла
«Соловей»,
М. Петренко «Небо»,
М.
Шашкевич «Веснівка». Ідейно-художні
особливості романтизму. Поглиблення
бачення розбіжності між ідеалом і
дійсністю. Зв'язок із національним
рухом. М.Шашкевич - зачинатель нової
української літератури на західних
землях. Роль «Руської трійці» у
національному духовному відродженні.
Значення романтизму для нового етапу
розвитку слов'янських літератур. ТЛ:
романтизм, романс.
|
||
23.12
|
Контрольна
робота №3
|
Вивчити
напам’ять:
2
пісні(на вибір)
«Всякому
місту — звичай і права»
афоризми(кілька
на вибір)
уривок
з «Енеїди»(на вибір)
1
поезія(на вибір) українського романтизму
Casino Near Reno - Mapyro
ВідповістиВидалитиFind 제주도 출장안마 Casino Near Reno, Nevada, United States (MapYRO) with real-time driving directions 남양주 출장마사지 to and 부산광역 출장샵 from Casino at Hyatt Place. Find all the 안동 출장샵 information on the map here. 남양주 출장샵