четвер, 7 червня 2012 р.

Аналітична довідка про результати підсумкового етапу моніторингових досліджень якості освіти в 5 класі НВК №12 (2011/2012 навчальний рік)


Аналітична довідка
про результати підсумкового етапу моніторингових досліджень якості освіти
в 5 класі НВК №12 (2011/2012 навчальний рік)
1. Відповідно до Указу Президента України від 04.07.2005 № 1013/2005 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», Програми розвитку освіти Запорізької області на 2010-2012 роки (рішення 38 сесії Запорізької обласної ради від 31.03.2009 № 6), наказу відділу освіти Токмацької міської ради від 14.09.2012 № 221/1 «Про проведення моніторингових досліджень якості знань учнів м. Токмака у 2011/2012 н.р.» , наказу відділу освіти від 11.04.2012 №122 «Про проведення підсумкового етапу моніторингових досліджень якості учнів 5 класів ЗНЗ м.Токмака у 2011/2012 н.р.», наказу по НВК від 11.04.2012 № 34 «Про проведення підсумкового етапу моніторингових досліджень якості знань учнів 5 класу» 15 та 18 травня 2012 року в НВК №12 проведено підсумковий етап моніторингових досліджень якості освіти учнів 5-го класу з математики та української мови.
2.Мета моніторингових досліджень – вивчення досягнутого рівня засвоєння змісту освіти; виявлення чинників, що впливають на якість освіти.
3. Кількість учнів, охоплених моніторинговими дослідженнями.
Кількість учнів у 5 класі за списком – 16.
Моніторинговими дослідженнями на підсумковому етапі було охоплено: з математики - 16 учнів (100%), з української мови – 15 учнів (94%).
4.Загальні результати моніторингового дослідження з української мови (вч.Кошель В.В., вища категорія, педстаж – 19 років)
Початковий рівень навчальних досягнень - у 3 учнів (20 %), середній рівень – у 6 (40%), достатній – у 5 (33.3%), високий – у 1 учениці(6,7%).
Показник рівня навченості - 0,447, середній бал – 5,4.
Рівні навчальних досягнень учнів зі стартового, проміжного та підсумкового моніторингів(українська мова, 5 клас):

Всього за списком
Виконували роботу
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
кв-показник рівня навченості
середній бал
% учнів, що навчаються на достатньому та високому рівні
1
2
3
Всього
%
4
5
6
Всього
%
7
8
9
Всього
%
10
11
12
Всього
%
Стартовий
14
11
0
0
2
2
18,2%
0
1
2
3
27,3%
0
2
2
4
36,4%
2
0
0
2
18,2%
0,546
7,00
54,5%
Проміжний
14
13
0
1
3
4
30,8%
2
2
0
4
30,8%
0
0
4
4
30,8%
0
1
0
1
7,7%
0,448
5,85
38,5%
Підсумковий
16
15
0
0
3
3
20,0%
5
1
0
6
40,0%
4
1
0
5
33,3%
0
1
0
1
6,7%
0,477
5,40
40,0%

Виходячи з аналізу результатів стартового та проміжного моніторингів з української мови виявлено, що відбувається збільшення кількості учнів, що встигають на П.Р.(+2) та С.Р.(+1), зменшення кількості учнів, що встигають на В.Р.(-1) та кв. показника рівня навченості(-0,1), що є негативною тенденцією щодо якості освіти учнів 5-го класу з української мови.
Виходячи з аналізу результатів підсумкового моніторингу з української мови виявлено, що відбувається, порівняно з результатами проміжного моніторингу, зменшення кількості учнів, що встигають на П.Р.( -1) та збільшення кількості учнів, що встигають на С.Р.(+2) та Д.Р.(+1) , а також стабільність показника В.Р.(1=1), що є позитивною тенденцією щодо якості освіти учнів 5-го класу з української мови.
5.Загальні результати моніторингового дослідження з математики(вч.Ходальська Т.В., вища категорія, педстаж - 26 років):
на початковому рівні засвоїли навчальний матеріал – 4 (25%) учнів, на середньому – 4 (25%), на достатньому – 6 (37.5%),
на високому – 2 (12.5%).
Показник рівня навченості – 0,504, середній бал – 5,81.
50% учнів засвоїли навчальний матеріал на достатньому та високому рівнях.
Рівні навчальних досягнень учнів із стартового, проміжного та підсумкового моніторингів (математика, 5 клас):


Всього за списком
Виконували роботу
Початковий рівень
Середній рівень
Достатній рівень
Високий рівень
Кваліметричний показник рівня навченості
Середній бал
% учнів, що навчаються на достатньому та високому рівні
1
2
3
Всього
%
4
5
6
Всього
%
7
8
9
Всього
%
10
11
12
Всього
%
Стартовий
14
12
0
1
1
2
16,7%
1
0
4
5
41,7%
1
1
0
2
16,7%
2
1
0
3
25,0%
0,535
6,58
41,7%
Проміжний
14
12
0
0
2
2
16,7%
1
3
0
4
33,3%
1
1
3
5
41,7%
0
1
0
1
8,3%
0,514
6,50
50,0%
Підсумковий
16
16
1
2
1
4
25,0%
2
2
0
4
25,0%
3
2
1
6
37,5%
1
1
0
2
12,5%
0,504
5,81
50,0%

Результати співставлення навчальних досягнень учнів зі стартового та проміжного моніторингів з математики(5 клас) вказують на збільшення кількості учнів учнів, що встигають на Д.Р(+3), та зменшення кількості учнів, що навчаються на
С. Р.(-1) та В.Р.(-2) .
Результати співставлення навчальних досягнень учнів із проміжного та підсумкового моніторингів з математики(5 клас) вказують на збільшення кількості учнів, що встигають на П.Р(+2), що є проблемою, але водночас збільшення кількості учнів, що виконали роботу на Д.Р.(+1), В.Р(+1), наявність стабільного показника С.Р.(4=4) , що свідчить про покращення показників навчання у 5 класі.

6.Аналіз результатів моніторингу якості знань учнів 5 класу.
Клас

Предмет



Вчитель
Учнів
Основні недоліки
у формуванні ЗУН учнів
Причини
недоліків
Фактори негативного впливу на якість ЗУН учнів
Рекомендації
для вчителів




Всього
Виконували
5
Українська мова
(укр. навчання)

Кошель В.В.
16
15
- пошук синонімічних пар - 2 учнів (13%);
- визначення головних членів
речення – 7 учнів (47%);
- розстановка розділових знаків в реченнях із однорідними членами – 5 учнів (33%);
- виконання фонетичного розбору слова – 10 учнів (67%);
- написання префіксів пре-, при-, прі- – 4 учні (26%);
- розстановка розділових знаків в реченнях із вставними словами – 12 учнів (80%);
- поділ слів для переносу – 2 учні (13%);
- правопис префіксів з-, с-, роз-, без- – 3 учні (20%);
- написання слів з подвоєними літерами– 7 учнів (47%);
- розстановка розділових знаків в реченнях із прямою мовою – 4 учні (26%);
- складання висловлювання за однією з поданих тем – 10 учнів (67%).


-прогалини в знаннях;
-невміння застосовувати теорію на практиці;
-вузький кругозір учнів;
-нерозвиненість мовлення.

-систематичне невиконання домашніх завдань;
-відсутність уваги на уроці;
-пропуски занять.



-проаналізувати результати моніторингових досліджень з метою організації діагностико-корекційної роботи;
-підвищити контроль за відвідуванням учнями начальних занять;
-посилити контроль за виконанням д/з;
-насичувати уроки вправами з розвитку мовлення учнів;
-посилити практичну спрямованість уроків;
-посилити інтерес до читання художньої літератури;
-вдосконалити систему повторення навчального матеріалу на уроці.
5
Математика








Ходальська Т.В.
16
16
- позначення точок на координатному промені-3 учнів (19%);
- ділення десяткового дробу на натуральне число-3 учнів (19%);
- віднімання десяткових дробів-2 учнів (13%);
- округлення десяткових дробів-3 учнів (19%);
- множення десяткового дробу на розрядну одиницю-3 учнів (19%);
- знаходження відсотків від числа-3 учнів (19%);
- розв’язування текстових задач-4 учнів (25%).
- невміння застосовувати теоретичні знання на практиці;
- відсутність системи з боку учнів у підготовці до уроку;
- прогалини в знаннях учнів.
- недостатній контроль за навчанням учнів з боку батьків;
- пропуски учнів через хворобу, погодні умови.

Травень, 2012р.
Заступник директора з НВР: Кошель В.В.



Немає коментарів:

Дописати коментар